//
you're reading...
network, SEO

The New Face of SEO: How SEO Has Changed


This SEO Infographic from Fuzz One Media examines the changes in SEO brought about by Google’s Penguin and Panda updates in the last 18 months.

Prior to these updates, optimizing your website for the web was prioritized for search engines whereas now your audience comes first. This is driving the need to publish more creative content that engages with your audience and not just the search engines. Social Media should not be overlooked when you’re looking to reach a new audience as with the use of visual content and ultimately link back to your content.

This may mean a change in your SEO team to include more Social Media, Video and Graphic Design.

How Search Engine Optimization Has Changed

SEO Post Panda Penguin

See more at: http://infographixdirectory.com/internet/the-new-face-of-seo-how-seo-has-changed/

À propos de ADNxtc

Charles Parent on the wave since 1996. Topics: SEO, Digital Marketing, Graphic Design, Culture, Architecture, Museum, Education, Webmarketing, Social Networks. Bio: http://charlesparent.net from Nantes (FR)

Discussion

Pas encore de commentaire.

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

TWITTER

Flickr Photos

Google Fail error 414

mb3DEngine-_RSS-in-3D

sigir06-poster

bnf_grey_responsable_map

FlickrVision3D

FlickrVision

Plus de photos
%d blogueurs aiment cette page :